Kupeklergiremez aç kalmıyor canım ya sadece mama istiyor yada aç kalmak istiyor 1 2 gündür eski haline dönüyor gibi içiyor süt önceden krize giriyordu ya doktora görüyorum bişeyi yok diyor evde asla öyle değil doktorun yanında durup gülücük atıyor doktor bunun bişeyi yok baksana keyfi yerinde diyip gönderiyor sinir oluyorum o ayrı zaten mama da veriyorum gazlı bebekler için laktosuz olanından evet anlıyor hangisi mama hangisi meme biberona ağzını açıyordu memeye gelince kriz geçiriyordu öyle bi ağlamasını şimdiye kadar görmedim emziği de istemiyordu 2 dakikada fırlatıyordu sallamaya alıştirmadim emzikle duruyordu sallayınca bile durmuyor alışık değil ondan sanırım mama veriyorum valla aç olduğunu anladığım da 120 Cc yapıp içiriyorum kakasını 3 4 günde bir yapıyor kaka problemimizi probiyotikle çözdük gerçekten mama karşıtı biri değilim aç olduğunda sürekli veriyorum bebeğime gaz problemi azaldı diyorum tekrar başlıyor karnına sıcak havlu koyuyorum rahatlıyor biraz 4 aya girince sanki kolik bi bebeğe dönüştü mama reddi mama reddi sürekli ağlama kucakta durma uyumama sağolsun eşim yardım ediyor yoksa kafayı yerdim insan bazen gerçekten dayanamıyor