ebrarberen23 sakin olun ben kapı kapı gezdim bu kusma yüzünden günlerce ağladım her gece sabahladim ikizler bebeklerim kızım uykusunda kusmuyordu ama oğlum hiç ses bile çıkarmadan kusuyordu nöbet tutuyorduk eşimle bir anda bir ih diye ses ve fışkırarak kusma ağzından burnundan fiskiriyor beşiğin her yeri kendi üstü başı kardeşi bir anda batıyordu , doktorlar gazdan dedi ve evet oğlum kolik bebekti ve reflü dedi ilaç vermedi en son gittiğim bir doktor reflulu bebekler sıcağa gelemez çocuğu biraz serinletmen lazım dedi ev 22 dereceyi geçmeyecek ve çocuk tek kat askili zıbın üzerine tek kat ince penye tulum uyurken de ince penye kundak ya da gobegine kadar örtü yapacaksın çorap, bere, eldiven iki kat giyim istemiyorum dedi eve geldim dediklerini uyguladım ve bitti fışkırarak kusma geçti küçük küçük minik minik kusmaya döndü gaz için damlayı bıraktırdı kıraz çekirdeği kemerinin en doğru kullanımını anlattı kuşlar gibi rahatladım bebeğim 9 ay kustu ama hep küçük küçük kustu fışkırarak kusma bitti gitti bebekler soğuktan kusmuyor usutmuyor sıcaktan bunalıp kusuyormus megersem bunu öğrendiğim günden beri hayat kalitemiz artti burunları tikanmaz rahat uyurlar uzun uyurlar güzel beslenirler kusmazlar