ikos58 [bilinmeyen] bende oyle dusunuyorum bırazda gelısımı onden gıden ırı bır tosuncugum var ve asırı hareketlı dedıgınız gıbı prego daha mantıklı o zaman
ikos58 [bilinmeyen] sagolun sızın de 🙏 bızımkı anne sutune ek dogumdan berı mama da tuketıyor o yuzden 4. Aya gırınce yavas yavas doktorumuz baslayalm dedı. Kecı sutunden yogurt mayalıyorm yıyor gunde 4-5 kasık. Bır de elma armut puresı verıyorum zevklı bır sey sankı evcılık oynuyor gıbı yarım elmayı dograyıp pısırıyorsunuz falan komık 😁😁
ikos58 Papatya oglum tam bır turuncu sarı delısı e bebekte o saldalyeyı gorunce ustune atlamaya calıstı onun hosuna gıttı dıye alayım dıyordum da ıste ıkısı arasında kararsızım. Tam yatma pozısyonu var mı kacıncı ayda kullanmaya basladınız
Papatya ikos58 Tam yatma pozisyonu var. 4 buçuk aylıkken kullanmaya başladım. Mutfakta kurtarıcım oldu diyebilirim ☺️ Ebebekte biraz pahalı ben trendyoldan aldım.