Merhaba arkadaşlar kızım 1 aylık nasıl oldu bilmiyorum abisi hastaydi ateşli öksürük halsizlik doktora götürdük kızımda da bir kaç gün sonra burun akması rahat nefes alamıyor gibi bu sebeple hırıltılı öksürük var ne yapsam ne etsem bilmiyorum acile götürsem ilaç falan verirler mi 😞