Kızlar yarın gündüz hastane kontrolümüz var kızımı götürücem bende akşamdan ıslatmadan nohut yapayım dedim ıslatmıcam için int araştırdım ettim 1 saate yakın nohutu suda beklettim sonrasında tencereye koydum üstüne su koyduk öyle baya kaynadı süzdüm baktım çoğu yumuşamış gibi geldi bende soğan salça yemeği yaptım ama bazıları hala tıkır tıkır geldi bana yine de kaynatsam olur mu yumuşar mı?