Kızlar ilk bebeğim normal mi artık algım bozuldu anlayamıyorum. Kızım sinirleniyordu başta normal tepki veriyor büyük insanlar gibi dedik. Doktorda normal dedi. Ama sonrasında bu hareketleri titremeye geçti. Kendini sıkıyor kasıyor. Üşüyünce irkilerek titreriz ya öyle yapıyor ve ardından 20 30 saniye dalıyor tavana ya da duvara nereye bakarsa. Eeg de çektirdik zaten hareketleri normal mi ? Eeg sonucu bekliyoruz ama ben doktora gideme kadar artık evhamdan kafayı yiyeceğim. Nöbet geçiyor olabilir mi epilepsi olabilir mi bu hastalıkların belirtileri bunlarmış yoksa sadece her bebeğin yaptığı hareketler mi