Oğlum 13 aylık ve hemen oyuncaklarından sıkılıyor. Öyle aşırı çok oyuncagı da yok aslında arada da değişitiyorum hep aynı olmasın diye. Ama pek oyuncaklarıyla oynamıyor. Artık değişik birşey almak istiyorum ama ne alcagımı bilemiyorum açıkcası..
Ne tür oyuncaklar bu yaş için alınır başka? Ya da sizin çocuklarınız en çok hangi oyuncaklarla oynar mesela?☺️