2 buçuk aylık bebeğim. Hem meme hem mama yiyor sütüm çok değil tek göğüsten 30 ml çıkıyor sağınca. Önce emziriyorum sonra mama veriyorum önceden 90 cc veriyordum doktor 60 ver anne sütü daha çok alsın dedi. Ama hep doymuyor gibi hissediyorum vicdan azabı çekiyorum mama bitince ağlıyor ama doyamadığı için mi gazına mı ağlıyor anlayamıyorum