Bebegım en gec 9.30 yada 8.30 da aksam yatıyo yatıktan 2 saat sonra uyanıyor gozlerı kapalı sekılde aglıyo salıyorum yatırıyorum yarım saat sonra yıne emzırdım emmedı aynı sımdı de aynı uyandı emzırdım oyun oynamak istiyor yarım saat saladım anca uyudu normal mı gece 3 defa kalkıyo sızce bıryerde yanlıs mı yapıyorum