Kerimasaf epikriz belgesini aldınız mı? Onu hastaneden alın. Bize istemeden kendileri vermişti zaten. Biz onu fotokopi çektik, ve dilekçeyi güzelce yazdık. Şu tarihte şu hastanede tarafımızdan yüksek ücret alınmıştır, iadesini talep ediyoruz diye .. sgk müdürlüğüne bu dilekçeyi epikriz belgesiyle verin. Biz bunu yaptık, 1 ay kadar sonra hasta e bize ulaştı, gelin ücretinizi iade edeceğiz diye. Eşim gidip aldı. 12 bindi, 7 bini geri aldık. Yani gereksiz fazla alınan ücreti geri aldık.