İyi akşamlar hanımlar benim kızım 16 aylık normalde yürümeyi çok seviyor evin içinde fıldır fıldır koşuyor nerdeyse ordan oraya geçen gün ilk defa dışarda yürüteyim dedim am kucağımdan indirdigim gibi ağladı dışarda yürümek istemiyor hiç korkuyor evden çıkıyoruz binanın içine bile adım atmıyor hemen geri kaçıyor eve :( bu durum normal mi acaba ? Neler yapmam gerekir bu konuda bilgisi olanlar yazabilirmi