İlk oğlumu zor zoruna 4 aya kadar emzirdm ama baya uğraştım şimdi kizmda 17 aylık olck emiyor hâlâ çocuktan çocuğa çok fark ediyor her bebek farklı oğlum mama içti baya toplu sağlıklı çok şükür kizim emiyor hem zayıf hemde çok çabuk hasta oluyor bilmiyorum neden kaynaklı.
Kendini sıkma üzme ememiyor diye bol bol bebeğinle ilgilen emse de büyüyor mama içse de büyüyor önemli olan sağlıklı olması, 😇