İyi geceler kızlar
Malum iki üç yıldır güzellik merkezleri popülerliğini çok arttırdı buralarda nasil çalışılır, sadece meb onaylı sertifikayla başvuru yapsan kabul ederler mi, ise alım şartları neler, maaslari ne kadar bunlar ve daha fazlası hakkında bilgi verebilecek olan arkadaşlar var mı? Aydınlatırsanız çok sevinirim 🌸