Benim düzeltilmiş 3 aylık sadece mama ile besleniyor her beslenmeden sonra diğer beslenmeye kadar devamlı kusuyor nerdeyse. Yani bazen az bazen çok, gazını da çıkarıyorum her seferinde ama bu kusmalar bi bitmedi. Devamlı kontrollerimiz var her hafta hastaneye gidip geliyoruz o ara çoğalıyor sanki üşütüyor mu diye de aklıma geldi ama 4 gün oldu hala geçmedi. Normal mi böyle her seferinde kusması ya onun için de benim için de çok yorucu olmaya başladı, başka bi şey olabilir mi?