Bu yaz yaptım. 10 aylıktı tek başıma gittim oğlumla. Beni tek zorlayan şey 2.güvenlikten geçiş oldu. Bebeğim bebek arabasında, bende 2 valiz ve bebek çantası. Güvenlikler ısrarla bebek arabası cihazdan geçmeli dedi. Önce valizleri cihaza attım. Bebeğimi kucağıma aldım bebek arabasını katlayıp (travel sistem) cihaza soktum.. o sırada güvenlikler baktı zorlanıyorjm sağolsun bir güvenlik abla bebeği ben tutayım sen toparlan dedi. Bebek arabasını açtım hızlıca valizleri yanıma aldım bebeğimi yerleştirdim uçağa gittim. Gerisi kolaydı, uçağa girişte bebej arabasını aldılar benden . Benimde oğlumun uyku saatiydi 08.00.. oğlum gidenekadar uçakta uyudu. Uyku saatini biliyorsanız bileti öyle alın derim. Bebek arabasını yükten saymıyorlar bu arada.. uçağa kadar onunla gidiyorsun , girişi ücretsiz, ve serbest. Görevli uçağın kapısında senden alıyor onu. Uçak inincede sana veriyor