sevaltenekeci Merhaba hanımlar 2 gündür oğlumun ateşi var ve öksürüğü de var doktora gittim antibiyotik verip gönderiyor evde doğal yöntem ne yapsam onu rahatlatır özellikle öksürük için bağışıklık güçlendirici bişeyler yapmak istiyorum
Perihan_12 Geçmiş olsun benim oğlum da ateş ve öksürük vardı ben limon ve pekmezi karıştırdım verdim gece yatarken bize iyi geldi bı deneyin isterseniz sizde inş sizde iyi gelir