etkafa maşallah siz hem gece hem gündüz kesiyorsunuz sanırım ben gündüzü 2bay kadar önce kestim. Bu gecem daha güzel geçti en azından kalkıp su istedi meme değil. Bir de ilk gece uykusuna geçerken zorlanıyorum 40-50 dakikamı alıyor yatırıp ninni söyleyip pış pış yapıyorum daha söyleyecek ninnim kalmadı yeminle