Merhaba, benim de kızım yarın 11 aylık olacak maalesef doğduğunda 2 ay bile emziremeden sütüm gitti ve ek gıda sürecine kadar sadece mamayla beslemek zorunda kaldım. Çevremdeki insanlar bana da aynı şekilde artık mamayı kesmem konusunda sürekli boş boş konuşuyorlar ama ben hiç umursamıyorum sonuçta bu çocuklar ek gıda almadığında ya da farklı sıkıntılar olmuş olsaydı, emzir emzir anne sütü alması çok önemli, yeter ki emsin vs vs gibi boş laflar ederdi eminim. Canınızı hiç sıkmayın, pirinç ununu ver kilo alsın diyen insanlar, mamayı hâlâ benimseyememiş durumda. Ve böylelerine birşeyi anlatmak çok zor olduğundan, kulak ardı etmek gerekiyor en güzeli söylenenleri..😊