Beyzanaz arkadaşlar söylemiş zaten konaktır. Cildinin yağlı olmasından olduğunu söylemişti doktorumuz. Önce kaşta sonra kafasında çıktı. Banyodan önce saf bir yağ( zeytinyağı, hindistancevizi yağı) sürüp 1 saat bekletip, banyoda tersten konak tarağı ile taramak lazım, kaşta taramaya da gerek yok pamukla silseniz yeter.