Merhaba biz bundan çok çektik 😂 Bir de günde 4-5 kez yapardık üstüne ağlardı da bebişim … her kakada ıkın ağla derken hiç geçmeyecek sanmıştık. Doktorumuz bazı bebeklerde ters ıkınma olduğunu ( ıkınırken makatı sıkma) zamanla öğreneceğinş söylemişti. Şu an 6 aylığız geçti gitti 5. Ayında inşallah sizin ki daha erken biter 🙏🏻