besra11 Uyandırma, bizler nasıl uyku halindeyken rahatsiz oluyorsak bebeğinde bundan rahatsız olur. Uyanır, mızmızlanır baktın ağlayacak kucağına al sakince emzir ve sonra yatır. Zaten bu aylarda en az 7-8 saat aralıksız uyuyorlar. Ve uyandır diyenleri dinleme lütfen, 2 aylık bebeği saat başı uyandırıp emziren var. Bazıları çok mantıklı hareket etmeyebilir. Ve en iyisini doktor bilir, çünkü çocuğunu tanıyan o. Uyandırman gereken bir durum olursa ona göre hareket edersin. Herhangi bir sorununuz yoksa için rahat olsun.