Hiç böyle bi post açacağım aklıma gelmezdi ve sonunda karar verdim başardım doğduğu günden bu yana anne sütü ile beslenen oğluşum dün sabahtan bu saate kadar hiç emmedi tam 1.5 gün oldu bu bizim için büyük bir gelişme tam bir bağımlıydı hiç cesaret edemiyordum eeee bu saatten sonra vazgeçmek olmaz bu süre içinde fark ettim ki çok güzel yemek yemeye başladı inşallah devamı gelecek merak eden olur ise detay yazacağım 🌸