Alparslanmom__ Kızlar siz doğumdan ne kadar sürede regl oldunuz? 2.5 ay oldu doğum yapalı sezaryen oldum.Bugün adet oldum bide acayip bi şekilde mide bulantısı var az az karnım ağrıyor adet ağrılarını tamamen unutmuşum 😬 ama değişik bi mide bulantısı var ya
Efe36annesi Alparslanmom__ bende bir hafta sonra tam 6 ay olucak doğum yapalı daha olmadım bence mide bulantısı normal dir
miraclemagnet Alparslanmom__ 4,5 ay oldu ben de dün regl oldu aşırı mutlu oldum sanki vücudum rahatladı💕
Alparslanmom__ doğum kontrol hapı kullanıyorum Google baktım lekelenme mide bulantısı falan oluyormuş 🙄 suheyla92 Efe36annesi
benseninanonim Alparslanmom__ benim de peceteye normal regl gibi geliyor ama pede cok koyu renkte geliyor🤷🏻♀️