gizemkarahan uyku eğitimine karşıyım canım aslında bende düşünüyodm ilk başlarda çok mantıklı geliyodu bebeğimi koyıyım yanında durıym uyusun istiyodum ama malesef bu “eğitim” adı altında malesef çaresizliği öğretiyosun bebeğine 😪
amerikada bi çalışma yapılmış uyku eğitimi verenlere bebekle anneye stres ölçme cihazı takılmış bebek ağlamış ağlamış ve en sonunda susmuş annenin stresi azalırken bebekteki stres ağlamasıyla aynıymış 😳 çocuk çaresizliği öğreniyo annesini çağırıyo anne gelmiyo ve çocuk stres içinde kalıyo 😪
daha çok küçükler annesi en fazla 3-4 sene çekeriz onların canı sağolsun çok karşıyım bu eğitim adı altında olan ticarete 😪 gerçekten üzülüyorum 😪
hee eğer yok ben yaparım kendi rahatım bebeğimden önemli diyenlere de dicek bişeyim yok herkesin kendi tercihi 🤷🏻♀️🤭
çok araştırılması gereken çok hassas bi konu ve konu bebek oldumu herşeyi ticarete dökmek çok kolay faiş fiyatları var gereksiz 😬