Artık son raddede kafayı yicrk durumdayım buraya defalarca post acmisimdir artık çok yoruldum oglum 4 yaşında doğduğundan beri sürekli hasta bağışıklığı çok çok düşük bir çocuk kışın 2 haftada bir hastayız yapmadığım almadigim denemediğim bağışıklık şurubu veya doğal yöntem kalmadı hiç birşey bağışıklığını yukseltmiyor veya desteklemiyor sürekli hasta iki hapsuruyor hemen grip ertesi gün kalkıyor sürekli öksürük öksürük yani bir burnu aksın ertesi gün tıkanırcasina oksruk alerjik değil alerji testleri teniz ama yine çıkmayabilir belki diye alerji surubuda ilacida kullanıyoruz yok yok sürekli geniz akıntısı sürekli her hastalık geniz akintisi öksürük ama öyle böyle değil öksürük surupta veriyorum buharda veriyorum tereyağ pekmez dut yani aklınıza gelirse su geniz akıntısı gecmyor hiç birşey 5 dk oksurigun azalmasını sağlamıyor günlerce suruyor doktora götürüyoruz herşey temiz sadece öksürük çok yoruldum artık sürekli aynı seylern tekrarlamasindan napcami sasirdim abartısız 15 günde bı bunu yaşıyoruz aglicam artık dayanamıyorum yorgunum bu kadar bağışıklığı düşük bir çocuk daha görmedim yemesi icmeside iyi zayıf bı cocukya değil neden böyle bilmiyorum