Arkadaşlar bebeğim 5 aylık menenjit aşılarını 8 ocakta oldu. O gğnden sonra ateş ve huysuzluğu vardı. Ateşi geçti huysuzluğu mutsuzluğu baki kaldı. Ne yapsam memnun olmuyor, gülmüyor, kendini geri atıyor sürekli. Ağlıyor bağırıyor kendini sıka sıka. Uykuya da direniyor çoğu zaman ne yapacağımı şaşırdım 5 dakika bırakıp mutfağa ya da tuvalete bile gidemiyorum hemen ağlıyor. Oturmak istiyor ağlıyor kalkıyor ağlıyor. Diş olduğunu da düşünmüyorum elime gelen bişey yok şişlik vs. Sıkıntısını anlayamadım çözemedim derdine deva da olamıyorum o nedenle. Ne yapmam lazım yaşayan var mı böyle bi durum? Herkese kolaylık diliyoruuum şimdiden teşekkür ederim 🤗