cansukucuk benim de aynı şekilde hatta görümcem doğum yaptı anda 40 I çıktı diyo hiç bişeyim yok bide benimkine bak kocakarı gibi geziyom bazen ağrıyor bazen acıyo sızlıyor ki tam kesi yeri de değil kesi yeriyle göbek deliğimin arası hep aynı bşde eskisi kadar hissetmiyorum karnıma dokunduğumu dr herşey normal arada olur dedi ana arada değil yani 1 haftada 5-6 gün aynı