Inciannesi Filizak bestiron yada fernix alabilirsiniz demişti bize doktorumuz temiz içeriklilermiş. Biz bestiron kullanıyoruz.
Gamze0633 Filizak ben bestiron kullanıyorum çok memnunum kabızlık gaz kusma hiç bişey yapmadı portakal aromalı olduğundan biraz ekşimsi ama bebeğim tadını sevdi
asli-16 Doktor önerisi ile sidefer kan damlasına başladım ve çok memnunum kabızlık vs. herhangi bir yan etkisi ile karşılaşmadık doktorunuza danışabilirsiniz ben memnun kaldım.
[silindi] asli-16 siz hangi zaman aralıklarınların da vermiyorsunuz acaba aç karnına mı verıyorsunuz ?
Gamze0633 Filizak karnını doyurduktan bir saat sonra veriyorum forumda bir yerde okumuştum bizim sağlık ocağı illa vegaferon kullanın dediği için tavsiye alamadım hemşire hanımdan
eced16 Doktorumuz sidefer önderdi bize, çok farklı yorumlar var içeriği konusunda çok kararsız kaldım. Daha temiz içerikli kullandığınız bir ürün var mı
buseelule Filizak sidefer kullanıyorum canım çok memnunum kabızlık vs yapmadı şükür haftaya kanvercez inşallah sonuçlrımı güzel çıkar🤲