Arkadaşlar merhaba. Oğlum 13aylık 7tane dişi bar çok hareketli bir çocuk sabahtan akşama kadar koşturuyor hep oturduğunu görmedim çok iştahsız bşr çocuk. Sabah yumurta iyor Uyurken ya 30 mama içiyor sonra saat 4oluyor daha aç aç dolaşıyor zar zor yediriyorum yani Napacam bilmiyorum geceleri de çok ağlıyor. Hep kalkıyor benimde uykum gitti uykusuz perişan haldeyim ama o iyi olsun ona bile razıyım gündüz bir defa sadece uykusu var. Akşam 12den aşagı uyumuyor önce böyle değildi. Uykusu düzenliydi 6ayda raporlu mama kullnıyırduk infertini oldan bir iki koli daha duruyor. 0. 18ay yazıyor ama yine versemi acaba. Kilo almasına katkı sağlar mı acaba