Arkadaşlar selam, 4 yaşında oğlum var ve 1 buçuk aylık da kızım.
Oğlum kardeşine çok düşkün çok seviyor böyle ici kaynıyor onu severken sürekli ilgileniyor.
Fakat bu aralar bana sürekli onunla ilgilendiğimi kendisiyle az oyun oynadığımı ve güzel sözler söylemedigimi dile getiriyor.. sürekli ilgilenmeye çalışıyorum ama ister istemez ikiye bölündüm..
Yemek yerken sorun çıkarmaya başladı beni çok zorluyor yesin diye uğraşıyorum.. gece uyurken de bana sarıl kabuslar görüyorum demeye başladı. Sürekli sarıp sarmalamaya çalışıyorum dualar okuyorum uyuturken vs ama ne yapmalıyım???
Onun kalbinde yara açmadan nasıl bir yol izlemem gerekir. Fikir verirseniz sevinirim??
Ayrıca yarım gün kreşe gidiyor orda kafasi baya dağılıyor ama eve gelince aynı problemler devam ediyor.. Allak bullak oldum.. Oğlumu üzgün mutsuz huzursuz görmek kahrettti beni…