İlacı verirken doktor ya da hemşire söylemedi mi şu kadar zaman emzirme diye? Ben bir kez acilde serum takıldı ilacın adını bilmiyorum ama yazan doktor da serumu takan hemşire de en az 3 saat emzirme dedi, geçen gün de acilde röntgen çekindim 2 saat sonra iki memeden de sütü sağ çöpe at sonra normal emzir bol su iç dediler. Nöbetçi eczaneye sorabilirsiniz arayıp ilaçları en iyi onlar bilir, bebek de küçükse sadece anne sütü alıyorsa bu acil bir durum sayılabilir.