Merhaba canım benim kziimda 1.5 yaşında dediign gibi iştahsız çok zor yiyor ,taneli şeyleri ağzından çıkarıyor bu ara ona alıştı corba içiyordu bugün onu da içmedi malaeef artık yoruldum düşünmekten
Bende kan tahlili vs yaptıracam ama düşük çıkacağını da sanmıyorum çünkü çinko vitamin vs kullanıyorum
Kaç kg kızıniz