Kızlar ben yaklaşık 5 aydır cerazette hapi ile korunuyorum ve veren doktorum hiç ara vermeden kullanmamı söylemişti emzirdigim icin hap bitince ara vermeden devam et hep iç demişti hapı bırakalı da 1 ay oldu ama. Ben hic adet görmedim bunu yaşayan oldu mu kadın doğumdan randevuda aldım ama olmam gerekmezmiydi uzun süreli aralıksız kullandığım için de olmamamda normal gibi de geldi ama bırakınca adet görürüm saniyodum 1 bcuk aydır hiç Bi belirti yok ara ara karnım ağrıyo ama olmuyorum hapı kullanıp bıraktıktan sonra adet gormeyen var mı veya bıraktıktan nekdr zaman sonra adet gördünüz