Bebeğim 2 yaşında olucak emzirmeyi kademeli bir şekilde bırakmaya çalıştım ve artık uykuları kendi uyumaya çalışıyor ama ben bu konuda çok zorlanıyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var 💆🏻♀️
Siz bu süreci nasıl atlattınız kucağımda uyutmaya çalışıyorum ayakta sallıyorum yanıma yatırıyorum gibi bir sürü yöntem deniyorum farklı farklı hangisini kabul ederse bazen kucakta uyuyor ama çoook uzun sürüyor 1 saate anca dalmış oluyor onda da tam yatağına koyacağım beni bırakmak istemiyor ağlıyor hadi bakalııım en baştan inanılmaz geriliyorum bende kızmak yada tepki göstemek istemiyorum ama hergün hergün 1.5-2 saat uykuya geçmesi için çabalamak ki bu sadece akşam uykusu öğleyi demiyorum 🥲
Uykusu çok var esniyor uykusu gelmiş olmasa bırakacağım duracak ama yok hem uykusu var hem tam dalamıyor nasıl olacak böyle bilmiyorum ben çok yıpranıyorum bu konuda tavsiyeleriniz var mıdır 🫠
Uyku öncesi kitapla uğraşıyoruz güzel güzel konuşuyoruz ertesi gün yapacaklarımızı anlatıyorum ama o 1 saat sonu ben artık sinirlenmeye başlıyorum 😑