Yusraa61 24 aylıktı ben bıraktığım da salça sürdüm kan zannetti paçete getirdi dayanamadım sonrasında yara bandı yapıştırdım bu seferr çıkarırken canım acıyordu 😂 amann dedim herşeyin bir vakti var tabi o sürede öğünlerini kestim sabah emzirmedim gece emzirdim en sonunda pekmez sürdüm görünüşü olmadı tadı acı geldi tükürdü acaba gece nasıl olcak dedim biberonla hayatta süt içmezdi lıkır lıkır içse ne olur derdim hep sütü ısıttım salona açtım yatağı bir bakrım ben uyumuşum sütü de bitirmiş uyumuş elhamdülillah 😂🤝🏻 darısı başınıza 💕