Arkadaşlar 3 gün oldu sünnet olalı ama hala sis ve biraz kanama olmuş ve akıntı olmuş hastaneden çıkarken sargı sarmamislardi oylecene sünnet kilodu giydirip çıkardık bitanede krem verip gönderdiler smdi akıntısı oluyor normalde pansuman sargı bezi vs olması gerekmiyormuydu yani birşey olur diye korkuyom bı acile gotursemmi ağrısı vs yok gayet iyi geziyo koşuya ama korkuyom nolur yardım edin kizlar