Credcent asenauras yan etki yaşamadık çok şükür. 2. Ve 4. Aylarda hep ateşlemişti. Herhalde bu aşıların devam dozları olduğu için birazda bağışıklık kazandı
xbebegimx asenauras hicbir asida yan etki yasamadik sukur, sadce ozel asi bexseroda hafif ates olmustu.
_YanakReisinAnnesii asenauras herhangi bir yan etki yaşamadık. Oğlum aşılar da ateşlenen de bir bebek değildi ateşi de olmadı,birkaç gün aşı huzursuzluğu oldu geçti gitti her aşı da olduğu gibi.
asenauras xbebegimx xbebegimx ayy inşallah bizde yaşamayız , zaten 5 aylığın hakkını veriyor iştahsız gece uykuları bölünüyo ağlıyo mama yemiyo içmiyo birde aşı tuz biber olmasın
asenauras xbebegimx sanırım diş ile alakalı veya bu 5. Ay atağı dedikleri şey 🙄 siz 5. Ayınızı nasıl geçirdiniz
xbebegimx asenauras bizim de 4 te basladi 5. Buck gbi btti atak haftasi ondan snra dis sancilari artmisti