brczynpdg Merhabalar kızlar vasilik ile ilgili bir sorum olacak. Vasi tayinini kullanarak memleketinde görev yapma durumu varmış acaba vasisi olunan kişiyle aynı evde yaşamak mı gerekli bilgisi olan var mı acaba ?