29 aylık oğlum çok şükür büyük azı dişlerinin ikisini patlattı, aylardır dördü de şiş ve anca ikisi patladı diğerleri de patlayacak gibi ama hiç bir şey yemiyor. Kablo terlik ne bulursa kemiriyor, sizin süreciniz nasıl geçti tavsiyeniz var mı? Biraz da hasta 2 haftayı geçti hastalığı atlatamadık üstüne dişler de gelince hepten koyverdi çocuk siz böyle zamanlarda neler yapıyorsunuz?