Kızım şuan 7buçuk aylık, önceki aylarda bikaç kez rahatsızlandığında aramızda alıp uyutmuştuk o zamandan beri aramızda uyumaya alıştı şuan kendi beşiğinde asla uyumak istemiyorrr , eşim ve ben artık bizimle uyumasından çok yorulduk kendi beşiğine koyduğumda belirli saat uyuduktan sonra kalkıp ağlıyor uyumak istemiyor beşiğinden alıp bizim yatağımıza koyduğum da uyumaya devam ediyor ne yapacağım ? Kendi yatağında da gece uyumaya devam etmesini nasıl sağlayacağım ?? Yardımcı olabilicek birileri var mııııı 🙏🏻