Kızlar 45 günlük bebeğim var, kakalarımız çok düzensiz 😞meme+mama ( daha cok mama) gidiyoruz ama bazen günde iki kere kaka yapıyor, bazen her gün bir kere, çoğu zaman da üç dört güne bir yapıyor 😞herkes doymadığı için yapamıyor diyor , öyle mi gerçekten? Üç saatte bir önce emzirip , sonra 60cc mama veriyorum.. yeterli gelmiyor mu anlayamıyorum..kolik bir bebek zaten çok gazlı ve sürekli huzursuz.. açlıktan değil gazdan bu huzursuzluğu diye düşünüyorum ama ilk çocuk olunca pek anlayamıyorum derdini 🤷♀️Kakayı üç dört güne yapamaması normal mi ? Değilse ne yapmam lazım ? 🤷♀️