2 yaş 1 aylık . Sallayarak uyuyordu nefret etmiştim , önce kendi kafamda bitirdim sonra oğluma uyguladım .. istikrar çok önemli çünkü bilmediği için afalladı 🥴 odasına götürdüm sütünü içerken kitap okudum, kitapta biraz konu aldım bak artık herkes kendi uyuyor vs vs diye 1 saat uğraştım ama en etkili yöntem hiç ilgilenmemek yatakta resmen ölü taklidi yapıyorum. Yataktan inmek istiyor hiç karışmıyorum sağa sola bakıyor kurcalıyor aslında uykuya direniyor . Böyle böyle derken 1 saat günden güne azaldı . Mesela 10 gün oldu artık çok kasmıyor şükür . İlerleyen günlerde inşallah tek uyuması için çaba göstereceğim.. evet zor ama imkansız değil . Biraz sizde bitiyor gece çok şükür gündüz kadar zorlamadı çünkü gündüz odağı sürekli dağılıyor ama taktik aynı ben uyuma numarası yapıyorum oda yanıma gelip uyuyor mecbur 🙂↔️