balbebekannesi913_ bu kadar da dusunmeyin ya suan rahat bibyasam saglamak en onemlisi.yani ilerde kendileri is guc sahibi olduklarinda kendi masraflarini kendileri yapabilirler.illa evlencekler ev para vs bunlari yapmak tabiki guzel ama ,bunlarsiz da evleniliyor.is guc sahibi olup anne baba yardimi olmadan da ev duzenler var nice.yani biz de birikim yapiyrz ama cocuklarim icin degil.kendimiz icin suan icin, cok ilerisi icin dgl bilmem anlatabildim mi.suan rahatca yiyip icip ggezemiceksek ailece tatilimiz hatiralarimiz vs olmicaksa bogazimi kısıp habire yatirim yapayim diye eve tıkılcaksak ne anlami var…