busealmilanil bende bursadayım nilüferde buraya bekleriz;) bende farklı bir kaç doktora götürdüm ama içime sinen olmadı açıkcası bende bakayım yorumlara doruk a gittik 2 gün önce bence gece yazmak ya da aramak zorunda kalmadan anlayamayız hangi doktor iyi esentepede bir tane doktorumuz vardı hep ona giderdim bebeğim ateşlendi gece bana istedigin saatte yazabilirsin araybilirsin demedisine rağmen aradım ve açmadı üstelik mesajlarıma bile geri dönüşleri geç oldu hep