@iki_prensesannesi haddim olmayarak doktorunuza katılmıyorum . Çocuğun topluma entegrasyonu açısından bu davranışları bırakmalı . Ama bunun için hareket eğitimi almalı aynı zamanda davranışlar anlamlandırılmalı . Bu hareketleri bırakan , günlük akışta çok iyi olan çocuklar otizm gözle görülmüyor . Özel eğitim sınıflarını gördüm, bulundum . Benim kuzenim otizm değil ama parmak ucu yürüme var şu an 6 yaşında bıraktıramıyorlar ve tabanlarında öyle yürümeden kaynaklı şekil bozukluğu var . Zaten çocuğunuz konuşuyormuş galiba bilişsel sıkıntısı yok . Duyu bütünleme de sorun var . Bence oraya yoğunlaşın bu yaşta çözemezseniz sonra kalır maalesef duyu problemleri .