Annelik9292 merhaba🙏🏻 Bizimki de aynı şekilde ya emerken ya mama alırken ya emzikte ya da uyurken ağlamıyor. Onun dışında ağzı boş kalsın hemen ağlıyor. Biz sürekli saç kurutma makinesi ile el ayak ve göbeğini ısıtıyoruz. Altını saç kurutma makinesi eşliğinde alıyoruz. Az uyuyor 🤭 kucakta ağlıyor🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Banyoda, altını alırken sürekli ağlıyor. Burnunu
temizlemek çokkk zor. İnşallah geçicek. Henüz 52 günlüğüz 😢