Zeliff bende baktım emzirilebilir diyor ,benim oğlum daha 8.5 aylık küçücük sürekli memede.Bir kere dişimi çektirdim 4 5 saat emziremedim mama aldım çocuk inat etti kabul etmedi mamayı,Sagdigim sütü bile biberonla almadı.Biberon istemiyor,suyu bile halen kaşıkla içiyor