idilgokce İyi akşamlar. 2 gündür ateş ve ishalimiz vardı. Ateş 38 i geçmedi hiç ishal de cıvık ama öyle sürekli yapmıyor belli yani dişten. Başka hiç bir sıkıntısı yok hafif huzursuzluk sürekli elleri ağzında. Artık merakla bekliyoruz bakar mısınız tam çekeledim maalesef çektirmedi ateş vs olduktan hemen sonra patlar mı ? İlk çocuğum biraz da geç kaldı endişeleniyorum
denizse idilgokce evet diş iki gün önce aynı durumu yaşadım kızım var ilk bebeğim ateşi 38.5 e geldi damaklari attığınız gibi ama bizim uçlarda beyaz diş görünüyor bende merakla bekliyorum henüz gelen birşey yok eller ağızda sürekli herşeyi ağzına götürüyor ishal gibi sıvı yapıyor kakasını kaka iştahsız mızmız bakalım hayırla gelsin inşallah ♥️
idilgokce denizse ah kuzum keşke hiç ağrı sızı olmadan çıkarabilseleler 🥹 biz de de bir tarafta beyazlık var ama dişten mi emin olamıyorum fotoğrafta tam belli olmuyor. Hayırlısıyla incilerini görürüz inşallah ☺️ 🌸
denizse idilgokce bizim.alt.iki çıktı şuan üst iki çıkıyor gibi onlar beyaz çünkü hayırlısı ile çıksınlar inşallah ağrı sızı olmadan diyeceğim ama malesef oluyor 🥹