Arkadaşlar merhaba 60 günlük bebeğim var. Happy kidsin bebeğim kısmında ; uyku saatlerinin oturması ve kaliteli bir uyku süreci geçirmesine destek olmak amacıyla , artık geceleri uyandırıp emzirmek zorunda değilsiniz. Bebeğiniz acıkmadığı sürece emzirmek ve rahatsız olmadığı halde alt temizliğini yapmak için onu uyandırmanız , uyku kalitesini düşerecektir yazıyor. İlk çocuğum ve bebeğim 5 günlükken sarılıktan hastanede yattı siz neler yaptınız acaba tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız ? Sizce gece emzirmek için uyandırmalı mıyım ?