Merhaba kızlar. Bebegınde süt et alerjısı olan var mı. Oğlum çok kusuyordu reflu dedıker ama kılo alımı ıyı. İdrar kulturu testı ğozıtıf çıktı tedavı gördü bır hafta. Sünnet ettırdık filan ama kusmaları var yöne alerjı testını özel bı hastanede yaptırdık süt yumurta negatıf . Ama bugün yıgurt ve et yedim kusması arttı şanlı fark ettim de